sunnuntai 19. syyskuuta 2010

Mies kuvaa. Mees pildistab..

Mitä Mieheni kuvaa? Lähinnä Viviä. Millä Mieheni kuvaa? Omalla vanhalla kännykällä. Saako sillä ok kuvia? Joskus, ainakin kivoja "pehmeitä" ;)   Pistän tänne pari hänen känny-kuvaa viime viikoilta. Ps. Olen näitä ihan pikkusen käsitellyt...
***
Mida Mees pildistb? Põhiliselt Vivit. Millega Mees pildistab? Põhiliselt oma vana mobiiliga. Kas sellega saab ka normaalseid pilte? Vahel, vähemalt mõnusalt "pehmeid " ;)  Panen siia paar viimaste nädalate jooksut tehtud piltidest. Olen neid hästi tsipake töödelnud..


Myyntiapulainen. Kuvattu kirpparilla
****























Iltalenkillä.

________________________________________________________________

Loppukevennys meinasi unohtua... Arvaatka mitä tälle kakulle on tapahtunut... 
***
Pea-aegu unustasin  päeva naerud .. Arvake, mis sellele tordile juhtunud on..



Oletteko koskaan yrittäneet sulattaa pakastekakkua mikrossa? No, nyt MINÄ olen... Suosittelen henkilöille, jotka eivät pahemmin perusta kermavaahdosta ja tykkäävät keskeeltä jäisestä kakusta. 
Ainoa lohtuni on, että nyt ainakin TIEDÄN, enkä edes pohdi enää sellaista sulatus vaihtoehtoa - olen taas hitusen VIISAAMPI.
***
Kas olete proovinud kunagi mikrolaine ahjus sulatada  külmutatud torti? Noh, MINA nüüd olen.. Soovitan neile, kes ei armasta vahukoort ja kellele meeldib, et tort keskelt veel jääs on.
 Ainuke lohutus on see, et järgmine kord ma isegi ei mõtle sellise sulatamise variandi peale - olen jälle sutsu TARGEM

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti