maanantai 22. helmikuuta 2010

Kuva menneisyydestä. Pilt minevikust.

Tässä jokunen aika sitten huomasin, että valokuvametsästykseen osallistuu henkilö jonka kanssa tiemme kohtasivat pieneksi hetkeksi v  2007 syksyllä. Laitoin hänelle pikkuisen viestin ja yllätyksekseni hän vielä muisti minut. Kaiken lisäksi hänellä oli arkistojen uumenissa tallessa pari kuvaa, jonka hän oli silloin minusta ottanut ja ystävällisesti hän lähetti ne minullekin. Että itselläni ei silloisesta tapahtumasta ollut yhtään kuvaa, olin kuvista tosi iloinen. Harvemmin tykkään katsoa itseäni kuvista, mutta tätä kuva kehtaan esitellä muillekin :)
***
Mõni aeg tagasi märkasin, et FOTOJAHIS osaleb keegi, kellega minu elutee on väikeseks hetkeks ristunud 2007 aasta sügisel. Saatsin talle väikese sõnumi ja minu üllatuseks ta veel mäletas mind. Lisaks sellele oli tema arhiivides ka paar minust tehtud fotot, mis ta lahkelt mulle meilile saatis. Kuna mul endal sellest sündmusest fotosid polnud, olin piltide üle väga rõõmus. Minust pole just palju  pilte, kus ma endaga rahul olen, seda  aga, võin näidata teistelegi :)
2007 syyskuu ja kuvaaja löytyy tästä
***
2007 september ja fotograafi leiate siit 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti