keskiviikko 17. helmikuuta 2010

Kun EGO ottaa vallan


Eli tänne laitan sen vironkielisen laulun sanat, mistä edellisessä postauksessa mainitsin. Tekee hyvää (ainakin minulle) välillä kuunnella, että alkaako kuulostaa liiankin tutulle...

***
Siia panen siis Vaata mind! laulu soomekeelse tõlke..
***

Noniin noniin noniin katso minua!
katso katso katso minua (4x)

Talvella luistelen, mut kesällä kalastan meren rannalla
keräilen postimerkkejä, piirrän, urheilusta olen ollut aina kiinnostunut
esimerkiksi viime keskiviikkona leikin itsekseni hippaa
luonnossakin tykkään kävellä, siellä voi kuunnella linnun laulua
muutenkin tykkään tehdä kaikenlaisia jänniä juttuja
esimerkiksi viime tiistaina kasasin ison telkkarin

Katso katso katso minua (4x)

Jo poikasena minulla oli aika hyvä mielikuvitus
esimerkiksi minulle ei ollut mikään ongelma tehdä ammeesta tyyny
elämässä en jää hätää kärsimään, siitä olen ihan varma
kun osaa kaikkee, ei tartte pelätä mitään
viime perjantaina tein sokerijuurikkaasta pyykkikoneelle rummun
niinpä, ei ole asioita mitä en osaisi tehdä

Katso katso katso minua (4x)

Yleensäkin tykkään keksiä kaikenlaista
sitten teen näistä tavaroita, että muillakin olisi hyvä
sosiaalisesti olen taitava, keskustelen ihan vapaasti
esimerkiksi eilen juttelin koko päivän kaverin kanssa
niin, että olen monipuolinen, kaunis, viisas ja taitava
esimerkiksi pystyn syömään kokonaisen kilon brikettia

Katso katso katso minua (4x)

Eilen tein pienen kokeilun, laitoin piirakkaan munaa
maistui ihan sille kuin piirakkaan olisi laitettu munaa
tulevaisuudessa minulla on suunnitelmissa perustaa oma firma
siellä työskentelee 4 ihmistä, minä olen tyytyväinen
vaikka minulla olisi tylsää, kaikki onnistuu minulta

Katso katso katso minua (4x)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti