torstai 15. huhtikuuta 2010

MINÄ ITTE. MINA ISE







Tässä touhussa MINÄ ITTE on mitä suloisin.  Seuraavaksi suunnittelen kuvaavani, miten MINÄ ITTE käy kaupassa, tai menee liukuportaisiin, tai tyhjentää tiskikonetta,  tai hallitsee kodin sähkölaitteita, tai avaa jäätelötuuttia, tai siivoa vessaa, tai mitä me ihmiset nyt yleensä tehdään...  Siltä varalta, että kaikki ei meneekään niin kuin MINÄ ITTE haluaa, olisi mun varmaan viisasta kantaa taskussani korvatulppia, niin voin jakaa niitä sattumalta lähi-etäisyydellä  oleville henkilöille (oma kuuloni kun on tässä muutaman viimeisen kuukauden aikana mennyt jo)

Tai pitäisikö laittaa vilkku päähän niin ohikulkijat osaisivat varoa!?

***
Mul on veel plaan teha pilte sellest, kuidas MINA ISE käib poes, või sõidab eskalaatoriga, või tühjendab nõudepesumasinat, või kasutab kodu elekroonikat, või avab jäätisetuutut, või koristab vetsu, või mida me inimesed nüüd tavaliselt ikka teeme.. Ja igaks juhuks, kui kõik ei sujugi nii nagu MINA ISE tahab, oleks vist tark tegu kanda taskus kaasas kõrvatulpasid, et võiksin jagada neid siis liiga lähedal olevatele inimestele (minu kuulmist ei päästa enam miski..)

Või äkki peaks panema sellise vilkuri pähe, siis ehk oskaksid inimesed meist  pisut kaugemale hoida

3 kommenttia:

  1. Tulin vastavierailulle! =)

    Teidän tyttö kieltämättä muistuttaa meidän poikaa, sekä ulkoisesti että sisäisesti! =D Samaa minä itte-henkeä myös meillä!

    VastaaPoista