keskiviikko 23. helmikuuta 2011

Jenni Vartiainen - Minä Ja Hän, Mina ja Tema

No comments...


Sitten kun oon viimeisen lauluni laulanut
Siis, kui olen laulnud viimase laulu
Työni tehnyt, lapsenikin kasvattanut
Teinud kõik tööd ja kasvatanud suureks lapsed
Luokseni tulkaa
Tulge mu juurde
Katsokaa, että kaunis oon
Vaadake, et oleksin kaunis,
huuleni punatkaa
värvige mu huuled 
Ja jotain punaista päälleni pukekaa
ja pange mulle selga midagi punast
Niin matka voi alkaa
Ja tee võib alata

Minä ja hän, tiedän sen
Mina ja tema , ma tean
Meillä on sielu yhteinen
meil on ühine hing
Minä ja hän, tiedän sen
mina ja tema, ma tean
Meillä on elämä ikuinen
meil on elu igavene

Kohtaammeko eessä kuulun katedraalin
Kas kohtume kuulsa katedraali ees
Venäjän maalla niin kuin kohdattiin ennenkin
Venemaal, nii nagu kohtusime varemgi?
Onko hän siellä?
On ta seal?
Lontoon metrossako käy viereeni istumaan
Kas Londoni metroos tuleb mu kõrvale istuma
Vai käveleekö mua vastaan matkalla Syyriaan, tomuisella tiellä
Või kõnnib mulle vastu Süüria tolmusel teel

Olkoon silloin lintu tai lapsi
Olgu siis lind või laps
Mä tunnistan hänet rakkaakseni vaikka silmäni ummistan
Tunnen ära oma kallima kasvõi silmad kinni
Se tahto on Herran
See on Kõrgema soov
Tietäkää, että tulee se päivä jolloin nään hänet edessäin
Teadke, et tuleb see päev kui näen teda enda ees
Vaikka joutuisin etsimään vuosituhannet vielä
   isegi kui peaksin otsima veel aastatuhandeid

1 kommentti:

  1. Ihana kappale, kiitos Eve. Pidän tosi monesta Jennin kappaleesta ja hänen äänestään. Viime kesänä näin Jennin myös livenä ja aivan uskomaton ääni ihan oikeastikin hänellä on, ei ole tarvinnut editoida kuulostamaan hyvältä.

    VastaaPoista