perjantai 5. maaliskuuta 2010

FOTOJAHT "Kimp", Valokuvametsästys "Kimppu"

Mõtlesin juba, et kimpudega lood kehvad ja jätan seekord vahele. Pisut sõna tähenduse üle juureldes tulin arusaamisele, et pole need lood nii kehvad sugugi...
***
Ajattelin jo, että kimppujen kanssa tulee ongelmia ja jätän tällä kerta väliin. Vähän aikaa sanan merkitystä pohdiskelleen tajusin, ettei ongelma olekaan sen näköinen...
Kimp täna ostetud raamatuid (meil raamatupoes suur soodusmüük)
***
Kimppu/nippu tänään ostettuja kirjoja (meidän kirjakaupassa iso muutto-ale)


Kapis oli kimp pintsleid
***
Kaapista löytyi kimppu/nippu pensseleita


Esiku kummuti pealt leidsin väikese kimbu vanilje lõhnalisi viirukiküünlaid
***
Eteisen lipaston päältä löytyi pieni nippu vaniljan tuoksuisia suitsukkeita (?)


Arvutis oli  aastate tagant pilt, kus vanaisa sülle pürib kimp lapselapsi
***
Tietokoneelta löytyi muutaman vuoden takainen kuva, missä papan sülissä nippu lapsenlapsia


Ja lõpuks veel looduse enda seotud kimbuke "külmunud paradiis(iõunad)" Tagurpidi keerates oleks nagu päris õige kimp ju!
***
Ja lopuksi luonnon itse tekemä "kukka-kimppu". väärinpäin kuin kuvan kääntäisi näyttäisi ihan rehelliseltä kimpulta...

Teised kimbutajad leiad siit.    Muut niputtajat löydät täältä

13 kommenttia:

  1. Mõnusad pildid... esimene teeb natuke kadedaks, mulle niiväga meeldib raamatupoes ostu teha :)

    VastaaPoista
  2. paradiisiõunad on kenad sellel sinise taeva taustal :)

    VastaaPoista
  3. ma pidin kohe klikkima ja vaatama, et huvitav huvitav, mida teine ka loeb... :)
    see viikukiküünla pilt on väga kutsuv. kuigi ma ise isiklikult neist väga lugu ei pea.

    VastaaPoista
  4. Tiia - tõsist lugemist seekord ei ostnud :) rohkem ajaviidet, sellist, mida muidu ei raatsi osta :) Viirukiküünlad sain kunagi aastaid tagasi kingiks, põletada mul ka neid ei meeldi aga neil on muidu mõnus lõhn

    VastaaPoista
  5. Vanilje lõhnaga viirukid võivad tõeliselt mõnusad olla.

    VastaaPoista
  6. Raamatukoi nagu ma olen - mulle meeldib raamatukimp. :)

    VastaaPoista
  7. Mulle meeldib enim lapselaste kimp ;)

    VastaaPoista
  8. Raamatukimp oli nagu vanast jutust pärit - kohe tuleb koolipoiss, viskab raamatud üle õla ja lippab kooli poole :)

    VastaaPoista
  9. Raamatukimbu soovitan ruttu lahti siduda ja lugema asuda :-)

    VastaaPoista
  10. Larko - saladuskatte all võin paljastada, et osa neist oli loetud juba enne kui kingapael neist kimbu tegi.. :)

    VastaaPoista
  11. Ma alul kaesin, et kraani küljes on need "dolgo" ubinad...
    :D

    VastaaPoista
  12. Nii ilusad leiud sul!Inimkimp kõige armsam :)

    VastaaPoista